Samsung SyncMaster P2450H

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung SyncMaster P2450H op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wama 27-06-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2450H

Heb gisteren dit scherm gekocht en tot nu toe zeer tevreden.Daar ik het veelal voor videobewerking gebruik voldoet het aan al mijn eisen.Zelf film ik in HD en nu komen mijn films tot hun recht.De helderheid heb ik wel moeten minderen maar de scherpte is correct.

JanDeGpsMan 23-04-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2450H

Laat je niet teveel afleiden door de hoge contrastratio die Samsung opgeeft, dat is enkel een verhouding tussen het felste wit en het donkerste zwart. In dit geval is vooral het wit veel te fel. Ik heb de helderheid op 20% moeten zetten en nogal wat moeten bijregelen qua kleuren enz. Het beeld is nu zeer goed voor een TN-paneel, en vooral de scherpte valt op. De tiptoetsbediening is stijlvol maar niet altijd erg praktisch. De ingebouwde voeding zoemt heel lichtjes maar niet storend. Wat wél erg tegenvalt is de constructie van de voet, die is uitzonderlijke wiebelig. Ik overweeg om de bevestigingsgaten te gebruiken om het scherm aan een andere steun op te hangen.

Berend Jansen 23-04-2010
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2450H

Bij Redcoon besteld en binnen twee werkdagen in huis.
Mooie monitor, makkelijke montage van de voet en geleverd met alle toebehoren.

Eerste indrukken:
Wat een groot beeld... maar waarom staat de helderheid standaard op 100 procent?

Een paar "minpuntjes":
-de tiptoetsbediening is óf niet erg gevoelig óf te gevoelig, dus je activeert al snel een verkeerde instelling
-de kijkhoeken zijn niet denderend (dat was te verwachten van een tn-panel) maar het valt me toch wat tegen; zolang je er recht voor zit is het beeld uitstekend

Dan de pluspunten tot nu toe:
-na terugschroeven van de helderheid naar 33% is het beeld prima: de kleuren zijn eerder natuurgetrouw dan te fel; misschien dat ik de komende dagen nog wat ga fine-tunen
-een ongekende scherpte van zowel beeld als tekst; daar kan de 215tw nog een puntje aan zuigen

Kortom; geen verkeerde aankoop, maar een volgende monitor wordt er één met een s-pva panel.

Marcus01 22-11-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2450H

Zeer goed kwaliteit voor de juiste prijs. Heb onlangs 2 van deze flinke schermen gekocht voor multi-screen. Een veel beter beeld dan vorige samsung (931bw) van 2 a 3 jaar oud. Genot om naar te kijken. Wel onduidelijk of er single dvi of double dvi kabel voor nodig is. Single dvi (bijgeleverd) blijkt prima voor pc 1920x1080 resolutie. double dvi is nodig om HD mode te gebruiken. Helaas was er 1 met fabrieksfout: vertikale lijn op scherm bleef helder (wit/blauw) verlicht, zelfs zonder aansluiten op pc.

Vincent24 25-10-2009
Geschreven voor: Samsung SyncMaster P2450H

Mooi vormgegeven beeldscherm, alle aansluitingen die nodig zijn (VGA, HDMI, DVI).
Beeldkwaliteit is super, bekijken van Blurays is een streling voor het oog. Voor games hetzelfde.

De prijs/kwaliteit is één van de beste in dit segment. Ik heb veel gekeken en vergeleken tussen andere beeldschermen in deze prijsrange en de P2450H kwam er als beste uit.

Zeker aan te raden!

Customer332345 10-10-2009

Hallo,

Ik heb dit scherm een paar dagen in huis en het is in 1 woord fantastsch. prachtige design, groot scherm, HDMI aansluiting, mooie goed werkende touch knoppen, hhoge contrast ratio, 2 ms respons, full hd. alleen een tv tuner is niet aanwezig

ik heb voor ik dit scherm kocht vele reviews over bijv. de p2370, 2333HD, t220 en t240, gelezen. min of meer toevallig kwam ik langs dit scherm en dat had toen nog geen beoordelingen.

mbt duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen, maar de beeldkwaliteit en mogelijkheden zijn uitmuntend. daarnaast is de prijs voor dit scherm aangenaam gezien het formaat, de specs en de aansluitingen.

customer1 08-10-2009

Beste

Heb dit scherm nu net in bezit, dus over de duurzaamheid kan ik niets zeggen, maar de kwaliteit is geweldig. Prachtig scherp helder beeld, mooi design en natuurlijk ENORM groot!!

Qua prijs/kwaliteit lijkt dit me een topper! Je hebt alle aansluitingen die je nodig hebt, hdmi, dvi en gewoon de analoge aansluiting dus waar je hem ook voor gebruikt, hij kan in principe alles en de responstijd van 2ms is natuurlijk ook een grote pre!

Ik heb hiervoor een Samsung Syncmaster 930BF (19 inch)gehad,waarvan ik altijd het beeld heel goed heb gevonden, maar als ik ze nu vergelijk dan blijft die oude samsung nergens meer!